Правила надання послуг сервісного центру "ДТС" у разі гарантійного звернення:
- Квитанція, яку видає сервісний центр, є документом, що засвідчує прийняття апарату для проведення діагностики для подальшого ремонту по гарантії виробника.
- Для гарантійного звернення споживач має надати заповнений гарантійний талон та чек, що є офіційними документами відповідно до постанови КМУ від 11 квітня 2002 р. N 506.
- При зверненні, клієнт дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних.
- Якщо дефект є періодичним, то початком робіт по його усуненню вважається перший день його прояву в умовах сервісного центру.
- Сервісний центр не несе відповідальності за втрату даних користувача, які можуть бути видалені в наслідок ремонту.
- Термін гарантійного ремонту складає 14 діб, але у випадку необхідності замовлення запасних частин може бути подовжено до 45 діб.
- У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо були порушені правила експлуатації.
- У разі втрати квитанції видача техніки можлива лише за пред’явлення паспорту особи, яка здавала виріб у ремонт.
- Після гарантійного ремонту офіційна гарантія від виробника продовжується на період перебування виробу у сервісному центрі.
- Претензії до зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент видачі в сервісному центрі.
Правила надання послуг сервісного центру "ДТС" у разі звернення після закінчення гарантії:
- Квитанція, яку видає сервісний центр, є документом, що засвідчує прийняття апарату для проведення діагностики та подальшого ремонту.
- При зверненні клієнт дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних.
- Якщо дефект є періодичним, то початком робіт по його усуненню вважається перший день його прояву в умовах сервісного центру.
- Термін діагностики складає три добі, за виключенням вихідних та свят.
- Оформляючи ремонт клієнт дає згоду на оплату послуг згідно із прейскурантом.
- Якщо потрібна заміна додаткових запасних частин, майстер зв'язується із клієнтом для узгодження вартості понад прейскурантну.
- У разі втрати квитанції видача техніки можлива лише за пред’явлення паспорту особи, яка здавала виріб у ремонт.
- Гарантійний термін на роботу майстра та на запасні частини складає 3 місячя від дати видачі виробу.
- Претензії до зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент видачі в сервісному центрі.
Правила замовлення запасних частин та аксусуарів в сервісному центру "ДТС":
- Запасні частини та аксесуари, які доставляються під замовлення обміну та поверненню не підлягають.
- Обмін або повернення коштів можливо лише у тому випадку, коли запчастина чи аксесуар мають заводський брак.
- Замовлені запчастини забезпечуються гарантією на три місяці тільки в разі установки і оплати роботи згідно з прейскурантом по ремонту.
- Запасні частини та аксесуари замовлені окремо без оплати ремонту - гарантією не забезпечуються.
|